Banner created with MyBannerMaker.com

18 April 2011

DoaKanLaH DaKu


Andainya Aku Bertanya
Padamu Tentang Bahagia
Di Mana Nilai Setia
Di Manakah Puncak Cinta..

Mahukah Engkau Mengerti
Harapan Serupa Mimpi
Ianya Dapat Terjadi
Atau Hilang Tak Berganti..

Sejarah Mengajar Kita
Menjadi Lebih Dewasa
Meniti Arus Angkara
Lupakan Kisah Yang Lalu
Teguhkan Tugu Imanmu
Doaku Buat Kekasih..

Yang Dulu Usah Dirindu
Hilangkanlah Dari Hatimu
Doaku Buatmu Kekasih..

Yang Dulu Usah Dirindu
Hilangkanlah Dari Hatimu
Doaku Buatmu Kekasih..


“..kekasih..hadiahkanlah aku doamu..jika aku adalah seorang yang tidak baik bagimu..doakanlah aku berpaling dari segala kejahatan & pendustaan..doakanlah aku menjadi seorang yang baik & takut kepada penciptaNya..jika aku seorang yang baik bagimu..doakanlah kebaikanku tulus dengan keikhlasan & kejujuran..jika aku seorang yang ikhlas bagimu..doakanlah keikhlasanku padamu hingga ke pangkuan ilahi..gerakanlah setiap tindakkanku padamu dengan doa & kesyukuran..doakanlah aku selalu mengingatimu agar aku jua tidak lupa mendoakanmu..”


8 comments:

RiNiEsHa said...

sweet sgt2..=)
atien akn mndoknmu slalu mr.yuuki..=D

Unknown said...

jarang dapat jumpa lelaki yang bermadah2 macam ni..setiap ceruk kata2 mesti ada bau2 kasih..

YuuKi IcHiRoU said...

riniesha - thnks..=)

leyzajamil - ye ke..alahai..malu suda..xdelh leyza..skit2 je..=D

RiNiEsHa said...

btul2..yuuki mmg cmtu..=P

YuuKi IcHiRoU said...

uiks..=P

RiNiEsHa said...

=P

koji3fushima said...

sahabatku yg suka bermadah:-)

YuuKi IcHiRoU said...

koji3fushima - ehehe..hobi..=D