Banner created with MyBannerMaker.com

28 April 2011

AnDai TakDiR MenJeLmA

"..takdir & ketentuan.."

sayangi sebuah perkenalan
kerana di situ ada kenangan
sayangi sebuah perhubungan
kerana di situ ada kerinduan
sayangi keduanya
kerana itu rahmat tuhan..

jika esok ku tidak terjaga
sayangku..kau jagalah diri
sentiasa ingatkan di hati
ku sentiasa di sisi..

andainya diri mu di himpit kesusahan
sujud dan mohonlah pada tuhan
agar di berikan bimbingan
meniti hidup bersendirian..

andai esok nafas ku terhenti
ingatilah diri ini
andai esok nadi ku mati
maafkanlah diri ini
hanya satu yang perlu kau tahu
aku gembira mengenali mu..

ikhlas dari hati ku…(^_^)


"..selama mana aku masih bisa bertahan,
selama mana aku masih bisa bernafas,
selama mana tuhan masih mengizinkan,

untuk aku melihat manis senyuman mu,
untuk aku mendengar segala petah bicara mu,
untuk aku merasai harum bau wangian mu,

dan selagi aku mampu berbicara,
mengucap kata-kata untuk menenangkan hati mu,
aku ingin selalu untuk menjaga mu & menyayangi mu.."

~ By YuuKi IcHiRoU ~
 

3 comments:

RiNiEsHa said...

cdihnye..uhuhu

YaTt YaTtIeY~~ said...

ske la ayt neh...kne la ngn sy yg nga sdey neh...=(

YuuKi IcHiRoU said...

why YaTt..?? cian kmu..xmo cdih2 k..try to smile..although u feel sad or skt hti sgt..ok..=)